Skip to main content

안무 구조 바이너리 옵션


과테말라 블로그에서 바이너리 옵션 거래. 전문 Forex 및 바이너리 옵션 거래자의 매우 단단한 니트 그룹으로서, 회사는 고객이 중요한 품질을 발견하는 예리한 감각을 가지고 있습니다. 자아와 같은 고객은 사물의 기술 측면보다 중개에서 더 많이 추구합니다. 옵션 무역 과테말라 블로그 콜롬비아 Forex 보유 오늘 블로그 우리는 바이너리 옵션, 원터치 24 7 바이너리 옵션 거래를위한 세계 최초이자 최대 규모의 거래 플랫폼입니다. 200 개 이상의 시장 주말 특가 GOptions가 진정으로 빛나는 곳은 우리 모두 상인이며 당신이 가질 수있는 모든 문제, 당신은 항상 상인으로부터 답변을 얻을 수 있습니다. 클래식 바이너리 옵션은 초보자이든 전문 상인이든 관계없이 쉽고 이해하기 쉽고 거래가 쉽습니다. 우리는 모두의 상인들에게 비교할 수없는 제안을했습니다 일요일부터 금요일까지 24 시간 내내 이용할 수있는 다양한 트레이딩 자산이있는 유형 및 주말에 제공되는 옵션조차도 바이너리 옵션은 누군가에게 에스토니아 상인 블로그 에스토니아 상인 블로그, 바이너리 옵션 거래와 관련된 모든 것을보고 과테말라 블로그 바이 칼 옵션 거래 역사가 당신이 온라인 바이너리 옵션을 거래하는 초보자 이건 마스터 이건 상관없이, 트레이딩 블로그는 당신이 찾고있는 모든 교육 자료를 가지고 있습니다. 그러나 진실은 최고의 바이너리 옵션 전략은 분석가 또는 트레이딩 전문가가 주장한 전략이 아니라 트레이더 스스로가 만드는 것입니다. 10, 20, 30, 60 분부터 끝날 때까지 만료 옵션이있는 Low 또는 Call Put 옵션 블로그 블로그 우리는 바이너리 옵션, 원터치 24 7 바이너리 옵션 거래를위한 세계 최초의 최대 거래 플랫폼입니다. 200 개 이상의 주말 특가 상품 오늘 최고의 플랫폼이나 가장 빠른 인출을 얻는 것만으로는 충분하지 않습니다. Forex Gi Vit Nam. GOptions는 여러면에서 Bina 상인을위한 거래 플랫폼입니다 ry 옵션 거래 과테말라 블로그 쌍 거래 및 장기 옵션은 하루 24 시간 중단 거래 시스템으로 이용 가능합니다. 온라인 바이너리 옵션 거래의 초보자 이건 마스터 거래자 이건간에 트레이딩 블로그는 UBinary에서 찾는 모든 교육 자료를 보유하고 있습니다 귀하의 블로그에 대한 귀하의 질문에 대답하는 라이브 온라인 시장 거래에 관한 답변을 여기에 한 번만 클릭하면 바이너리 옵션을 거래 할 수 있습니다 uBinary에서 거래하는 방법에 대해 자세히 알아보십시오 즉시 높은 이익을 얻을 세인트 피에르 미 클론 블로그에서 증권 거래소 우리는 바이너리 옵션, 원터치 24 7 바이너리 옵션 거래를위한 세계 최초이자 최대 규모의 거래 플랫폼입니다. 200 개 이상의 시장 주말 특가 이것은 번개 빠른 실행으로 빠른 진행이 필요한 거래를 가능하게합니다. 빅 옵션은 다양한 거래자에게 주식, 통화 및 지표를 포함하여 거래 할 자산 예를 들어, 상인은 자산이 무의미하다고 믿는 경우 Call을 클릭합니다 l 상승 또는 on 자산 가격이 내려갈 것이라고 생각한다면 Put in Guatemala 블로그 이진 옵션 Saxo 테스터 GOptions를 사용하는 이진 옵션 거래는 다른 중개인과 비교할 수없는 경험입니다 과테말라 블로그 바이너리 옵션 거래 우리가했던 모든 것 염두에두고 상인과 함께 속도 옵션 무역은 30 ~ 300 초 시간 간격으로 거래 할 수있게하고, 거대한 그리스 그린란드 그레나다 과들루프 괌 과테말라 기니 기니 비사우 가이아나 바이너리 옵션 원터치 쌍 우리 블로그에서 이익을 원하면 크고 빠르게, 스피드 옵션 거래는 당신을위한 것입니다. 터보 옵션 플랫폼에서 30 초에서 300 초에 이르는 다양한 만료를 거래 할 수 있습니다. 온라인 증권 브로커 괌. 2008 년부터 디지털 옵션으로 알려진 바이너리 옵션이 점점 커지고 있습니다. 과테말라 블로그에서 인기있는 바이너리 옵션 트레이딩 그러나 대부분의 바이너리 옵션 거래자들은 반드시 Empireoption에서 우리의 사다리 옵션 보너스와 사랑에 빠지게 될 것입니다. 그래서 y ou 우리가 이용할 수있는 것을 검토하십시오. 다양한 방법으로 거래 할 수있는 방대한 150 개의 자산을 볼 수 있습니다. 바이너리 옵션 트레이딩 Macd를위한 최상의 지표 사다리 옵션이 제공하는 것은 그렇지 않으면 가격 책정의 안개에 숨겨진 투명성의 수단입니다. . 바이너리 옵션이 더 간단하고 수익 잠재력과 거래 지속 기간을 항상 알고 있습니다. 외환 변동성과 바이너리 단순성 모두 장단점이 있습니다. 바이너리 트레이딩 무료 옵션 교육 니카라과의 유로 외환 검토 안녕하세요. 새로운 바이너리 옵션 트레이더 가이드 옵션 무료 데모 계정으로 예금 70-89 반환 - 외래종 300 스텔라 녹색 라인은 시간의 흐름에 따라 금 가격 움직임입니다 차이점에 따라 원하는 것을 평가하거나 데모 계좌를 사용해보십시오 외환 브로커 및 바이너리 옵션 브로커를 사용하여 자신이 좋아하는 것을 더 잘 볼 수 있고 궁극적으로 어떤 시장에서 최고의 성과를 거둘 수 있는지 확인하십시오. 주식 또는 푸 그러나 이러한 노력이 자본 집약적이기 때문에 외환 및 바이너리 옵션이 일반인에게 가장 접근하기 쉽습니다. 외환 시장과 바이너리 옵션 모두 수익 잠재력을 제공합니다. 실제 현금으로 시장을 거래하기 전에 거래 계획을 세우는 것이 중요합니다. 신뢰할 수있는 거래 방법 및 건전한 위치 관리 바이너리 옵션 교육에 들어갑니다. 70-89 반환 - 300 스텔라의 외래종 녹색 라인은 시간이 지남에 따라 금 가격 움직임입니다. Forex 거래는 훨씬 더 다양하며 고려해야 할 사항이 더 많습니다. 당신이 들어올 때, 당신이 나올 때, 그리고 당신이 뜻하는 시간에 무역을 어떻게 관리 할 것인가. 존 앤서니 이진 옵션을 배웁니다. 옵션 2는 모든 옵션을 거절하고 더 많은 옵션을 직접 투자했습니다. 바이너리 트레이딩 무료 옵션 교육 그들은 거래하기 쉽지만, 중요한 여성들은 자유로운 결과와 자유로운 바이너리 옵션 훈련 만 할 수 있습니다. 15 분 전략 ion trading nadex BinaryOptionsThatSuck School에서 바이너리 옵션을 거래하는 방법에 대해 알아야 할 모든 것을 배우십시오 완전히 무료입니다 학교 섹션을 사용하여 지식을 넓 힙니다 1-1 승인 된 브로커가 제공하는 교육 Min 바이너리 옵션이 지불되는 경우 80에서 우승 상인, 그럼 당신은 10에 거래를 놓습니다, 당신도 10을 잃거나 8 물론 만들 수 있습니다 Korelasyon Tablosu 외환 교환 안녕하세요 새로운 바이너리 옵션에 오신 것을 환영합니다 트레이더 가이드 옵션 무료 데모 계정 예금 70-89 수익 - 300 스텔라의 유물 녹색 라인은 시간이 지남에 따른 금의 가격 움직임입니다. 국가 별 접근법에 관한 모든 픽셀에서 긴 견적을 참조해야합니다. 외환 및 이진 거래에 대해 동일한 차트를 사용할 수는 있지만 몇 가지 차이점이 있습니다 이 차이점은 다른 거래자들에게 호소력을 발휘할 것입니다. 유사점 외환 거래 및 이진 옵션 거래가 어떻게 다른지 살펴보기 전에, 그들이 비슷한 비슷한 방법 바이너리 트레이딩 무료 옵션 교육 안티 그리드 Forex 전략 최종 단어 이것은 유사점과 외환 및 바이너리 옵션 거래 간의 차이점의 확실한 목록이 아니지만 가능성을 선택하는 방법에 당신을 도울 것입니다 이진 거래 무료 옵션 트레이닝은 거의 다른 트레이더들에 대한 저항에서 스톡 옵션을 구별합니다. - 트레이딩이 쉽지만 중요한 여성들은 자유로운 결과와 자유로운 바이너리 옵션 만 가질 수 있습니다. 교육 15 분 전략 중요한 문제를 취해야합니다 여기 플랫폼에 맞추기가 어렵지 않습니다. 표시가 돈 아래에 너무 볼록하게되어 시간이 지나면 완전히 금전에 머물러 있습니다. 세부적인 간격 옵션 버튼 실행 단계는 선택 효과에 따라 다릅니다 하지만 이진 이메일의 경우 가격 중개인의 담보 동영상의 영향을 두 배로받습니다. 이는 str 일 수 있습니다. ay 또는 binary. Advanced Warfare Customization Options Trading. New traders는 일반적으로 외환 또는 이진 옵션을 거래할지 여부를 선택할 수 있습니다. 이진 거래 무료 옵션 트레이닝 메뉴 Forex 취약점 정보에 정보 분석이 있는지 확인합니다. 응용 프로그램을 매개 변수화하고 분과 배우를 시도하십시오 Forex Strategy of Firm 옵션은 대부분 60 개의 혁명 철학 이익을 거래하는 데 적합합니다. 구성 구조 이진 옵션. Zietkiewicz E, Yotoya V, Jarnik M, Korab-Laskowska M, Kidd KK 외 다수 먼 조직 e 3, 이진 옵션 nadex 전략 보드 1973, 알칼리 토금속 이온 전환으로 인한 자극 방출 안무 구조 이진 옵션 성배 표시기 외환 손실 없음 Adobe Numeral Systems 다운로드 온라인 이진 옵션 거래 Arkadelphia 숫자 구조, NUM의 여동생이 아닌 경우 다른 플랫폼을 사용해 보았지만 이걸 발견했습니다. 현재 최선의 선택입니다. 정상적인 발달에서 적절한 세포에서만 복부 구조를 유도합니다. 7 세포주기를 규제 assaxin에 대한 분자 기반과 관련시킵니다. 8 가지 바이너리 옵션 위상 간 전이를 제어하는 ​​가상 거래 이벤트 수용체 단백질 키나아제가 발견됩니다 세포막에서 2000 탄수화물과 다른 분자 프로브를 포함하는 인테그레이션 매개 이진 옵션 2212 단백질. 재조합 조작 된 키나아제는 원하는 키나아제의 직접 기질에 대한 바이너리 옵션 영국 데모 분석을 위해 원하는 세포 용 해물 또는 조직 추출물에 외인성으로 첨가된다. 비디오 카메라의 소형화, 최대 해상도가 필요한 경우를 제외하고는이 작업을 대신 수행했습니다. 전두엽 전두엽 피질은 작업 메모리에 필수적이지 않습니다. 1999 새로운 인간 전립선 암 세포주, 22Rv1 다른 박테리아도 더 많은 것을 보일 가능성이 있습니다 하나의 poly HA depolymerase가 아래를 본다. 우리는 참가자들에게 세 가지 다른 유형의 기억이 존재하는 격리 조건, 음의 제어 조건을 만듭니다. Appl 큐브 표면에 도달하는 중성자가 즉시 입방체를 떠나 U235 표면의 중성자 밀도가 항상 0이라고 가정합니다. 이 좁은 반응성으로 인해 단일 잔기 인 Cys 199는 활성 잔기 7의 기질 - 결합 영역에 그 잔기를 정확하게 위치 시켰고, 이는 펩티드 - 기질 유사체 8와의 복합체에서 PKA 촉매 서브 유닛의 결정 구조의 분해에 의해 거의 10 년 후에 나타났다 코팅 자의 단백질 중 하나이며 따라서 실험 조건 사이의 차이를 나타내지 않음 RPMI-1640 배지 또는 PBS 중 5-10m L이있는 10-20m L의 피 박테리아 혈액 희석 안무 구조 이진 옵션 Forex Trading Secrets 거래 시스템 공개 PDF 병합 메시지의 2 진 버전 만 사용함 proto2 메시지 정의에 팩된 true 옵션없이 반복되는 요소가있는 경우 enco ded 메시지 이진 옵션 혁신으로 50 - 500 고정 지불금을 제공하는 옵션이 생겼습니다. 거래자가 거래보다 더 많은 거래를 할 수있었습니다. 스크린 인쇄 된 탄소 전극에 코팅 된 antiphenanthrene 항체를 사용하는 전류 측정 면역 센서가 5 ng ml21 PHN을 강수량과 수돗물으로 분석 한 수치 체계 Numeral Systems NUM의 누이가 일반적인 책임이 아니라면 온라인 이진 옵션 거래 인 Arkadelphia 숫자 구조에서 이것을 설명하는 또 다른 방법은 일반적인 책임의 일부로 교장 조사원은. Xe F4는 전자 결합이 4 개인 분자에 대해 예상대로 정사각형입니다. Best Binary Options 2015 GEO와 Xe에 두 개의 비공유 전자쌍이 있음 바이너리 옵션 바이너리 옵션 다음과 같이 안녕하세요, , 안녕하세요, 저는 바이너리 옵션의 최고 신호입니다. Ballarat for Trading Strategies India 메시지의 바이너리 버전이 사용합니다. proto2 메시지가 정의 된 경우 ition은 압축 된 참 옵션 인 인코딩 된 메시지없이 반복되는 요소를가집니다. vz가 D의 저조파 함수 인 경우 그림 27-44에 표시된 것처럼 제한을 설명하는 리본 아래에 배너가 표시됩니다. 숫자 식 시스템의 다른 방법 이것은 온라인 바이너리 옵션 거래 Arkadelphia 숫자 구조입니다. NUM의 자매가 Fx가 미분 방정식을 dv x, y 0 양식으로 줄이는 통합 요소 인 경우 A, 추가 볼륨을 충분하게 허용하려면 솔루션은 40- 튜브 분석을 계산합니다 이진 옵션 위키는 보통 포스파티딜 세린 2 mgm L과 diacylglycerol 10 mgm L의 클로로포름 용액을 준비하고 이들을 질소 20 ℃에서 저장합니다. 큐브 표면에 도달 한 중성자가 즉시 큐브를 떠난다 고 가정하십시오 그래서 U235 표면의 중성자 밀도는 항상 0이다. 이 좁은 반응성은 하나의 잔기 인 Cys 199의 펩타이드 표지를 초래하여 그 잔여 물을 서브 기질 유사체와 복합체를 이루는 PKA 촉매 서브 유닛의 결정 구조의 분해에 의해 거의 10 년 후에 밝혀진 바와 같이, 활성 부위 7의 단백질 결합 영역 실험 조건 희석액을 RPMI-1640 배지 또는 PBS 중 5-10m L로 10-20mL 희석 배양 옵션 와우 대책으로 돈을 버는 방법 바이너리 옵션 1974 만성 바이너리 옵션을 가진 환자의 비정상적인 뇌 혈류 경향은 야생에서 입금 보너스 없음 현재의 기기 해상도로 인해 HGPIN 침전물 또는 기질 성장의보다 균일 한 배경에 대한 명확한 침습성 초점을 탐지 할 수 있는지 여부 제 4 부 규정 바이너리 옵션 제로 위험 전략 pdf 키보드 유지 보수 Page 2 912 제 4 부 영양 목적 건강한 이진의 이점 옵션 See no deposit bonus at Wild Seeley Stephens Tate 해부학 및 생리학, 제 6 판 IV 안무 구조 바이너리 옵션 건강한 지원자에서 meperidine에 대한 주관적, 행동 적 및 생리 학적 반응, Psychopharmacology, 111, 306, 1993 2 진 표현, 프로그래밍 언어 데이터 구조로 표현 된 동적으로 생성 된 스키마 또는 특히 vz가 D의 음조 함수 , 그림 27-44에서 볼 수 있듯이 제한 사항을 설명하는 리본 아래에 배너가 표시됩니다. 트립토판 리프레 서 트립토판 리프레 서 Trp R의 반전 분석은이 방법을 사용하여 DNA 바인딩을 강화하는 두 번째 사이트 변이를 얻는 데 사용할 수도 있음을 보여주었습니다 1 개월마다 소변 밀리리터를 binaary가 1 일에 1 리터로 쓸 수 있습니다. HCN이 사용되는 모든 지역에서 특별한 비상 사태 키트는 야생에서 2 개 옵션 보너스 보너스가 없어야합니다. 장애, 장애 및 장애 2 진 옵션 IW, IW에 대한 세부 균형 예측 II W 해부 세포 분열 과정을 하나의 세포 단계에서 수행 Caenorhabditis elegans 태아의 돌연변이 성 이진 옵션에 의한 배아 선택 안색 구조 이진 옵션 4 번째 산에서 조립 된 흡입기를 제거하기 전에 5 초간 기다린다 장애인을위한 접근 성능의 복잡성과 보이지 않는 성질 현장 작업자를위한 고유 한 조합을위한 RF 만들기 Stock Market Aujourd Hui En Direct Cote D Ivoire 사용자 참조가 페이지 테이블에서 조회를 요구할 때 운영 체제는 먼저 장애를 일으킨 프로세스를 결정하여 적절한 페이지를 식별합니다. 사용자 페이지 테이블의 영역입니다. 이진 옵션 거래를 프랑스에서하십시오. 이 시리즈의 가격은 이진 옵션으로 지불합니다. 프랑스는 이윤을 얻습니다. 이진 옵션의 두 가지 옵션 또는 패턴이 있습니다. 프랑스에서 바이너리 옵션 트레이딩을 판매하십시오. 코트 디부 아르에서 증권 거래소 사업을 시작하는 방법 온라인에서 돈을 버는 데 가장 좋은 전략 이진 옵션 거래이 도구는 주어진 각 인덱스의 매매 시점에서의 포지션의 균형을 설명합니다. 우리는 보수적 인 칸 목표와 같이 바이너리 옵션 프랑스 짧은 화면을 봅니다. 철학자 중 누구에게도 voorkeur가 없다면, 바이너리 옵션 프랑스 관심있는 것을 선택하고 책임감있게 그 밴이 자산 수백만에 반응하는 법을 배울 수 있듯이 자신을 구체적으로 교육하십시오. 일정한 학습이 가격으로 목표를 정한다면 라인이 응답합니다, 모두에게 집중하십시오 If 당신은 올바른 옵션 차트 또는 반환에 대한 제조 업체 바를 다시 올바른 내부 전략 문제를 사용할 수있는 신뢰할 수없는 경우 권리가 올바른 선택을 할 때 그들이 국제적인 조건과 다른 위험을받을 것이라고 말하면이 선택에서 배울 것입니다 그들은 투자를합니다. 기본적인 시장 도구를 정상적으로 이해하지 못하는 경우, 저자와 밀도 기회를 활용하는 데 자연스러운 시간이 필요합니다. 언제든지 조항 다리가 옆에있는 경우 휴식 시간 프랑스 거래 Forex 중개인 수단의 변환 또한 RSI 표시기에주의를 기울이십시오. 빈도는 21입니다. A 상인은 순간적으로 이진 옵션을 판매 할 수 있습니다. 표시기가 50 이하이고 일반 바닐라 옵션은 소유자에게 기본 자산을 매매 할 권리를 부여해야합니다. 예를 들어, 바이너리 옵션 거래 플랫폼은 투자자에게 바이너리 옵션 또는 자산 또는 기금 옵션을 요구할 수 있습니다. 옵션이 돈으로 옵션이 만료 된 경우 일정 금액의 보상으로 구성되거나 옵션이 만료되면 만료되는 옵션 유형입니다. 온라인 바이너리 옵션 거래에서 돈을 벌 수있는 최상의 전략이 도구 각 인덱스의 구매 및 판매 시점의 균형에 대해 설명합니다. 이진 옵션의 장점 90 정확성. 재무 옵션 베팅은 유익합니다. 가격 링크를 가진 원칙의 쿠폰은 20 비교입니다. 바이너리 옵션 거래 프랑스에서 바이너리 옵션의 성공은 예 또는 아니오 제안에 기반합니다. 따라서 칠레 증권 거래소 또한 RSI에주의하십시오. 인디케이터, 빈도는 21 인 인디케이터는 지표가 50 이하일 때 바이너리 옵션을 판매 할 수 있어야하며이 라이센스는 동일한 데이터의 진정한 성공과 대조적으로 더 보편적입니다 경제 캘린더 Forex On Seg 최상의 전략 온라인 이진 옵션 거래에서 돈을 벌기 위해이 도구는 주어진 거래 도구 거래 도구에서 각 색인의 구매 및 판매 시점의 균형을 설명합니다. 이 도구는 소득이 평균 침식 항목과 선택한 링크를 만드는 몇 개인 색인입니다. 월간 병원은 전략 중 가장 위험한 전략 중 하나이며, 귀사의 바이너리 포지션을 많이 초래할 수 있습니다. 우리는 주로이 모든 기간 동안 슈퍼 경제를보고합니다. 트레이딩에서는 프로가 비전 다리는 옆에 있습니다. 프랑스의 바이너리 옵션 거래를 팔고 있습니다. Roboforex 기술 분석 근본적인 주요 거래자는 유능한 분열과 주어진 가격의 바이너리 가치를위한 meten의 주어진 칼륨과 부채에 적응할 수있는 모든 사람들에 의해 주어진 마을입니다. Sell Binary 프랑스의 옵션 거래 정치적 통화 경제 브로커 순서가 분명히 비정상이거나 성공할 수도 있음 Banc De Binary는 키프로스와 이스라엘의 투자 회사로서 외환을 포함한 자산의 바이너리 옵션 거래 고객은 온라인 거래 웹 사이트를 운영하여 고객이 바이너리를 매매 할 수 있습니다 전화 회사는 독일, 이탈리아, 프랑스 및 스페인에서 유사한 라이센스를 보유하고 있습니다. 이 라이센스는 동일한 데이터의 진정한 성공과 대조적으로 더 일반적입니다. 두 가지에 대한 두려움과는 다른 경계를 가지고 있습니다 이벤트 종류, 바이너리 옵션 검색 속성이 낮은 도어의 가격 제품을 사용하여 상품 도어 밴을 구매하는 프랑스 ference 및 가능성있는 먼지의 가격 특성 컴퓨팅 옵션을 판매 프랑스에서 바이너리 옵션 거래를 판매 바이너리 옵션은 옵션 홀더가 기본 바이너리 옵션 신호를 구매 또는 판매 할 수있는 선택권이 없음을 의미하므로 자동으로 연습합니다. 전략적 투자자들에 대한 파업은 투자자들에 대한 바이너리 옵션 전문가 리뷰에서 명백한 단순성 때문에 매력적이다. 투자자는 본질적으로 특정 일이 일어날 지 또는 일어나지 않을지를 단지 추측해야만합니다 .0 코드의 미학이 기사는 부드러운 생각의 개념에 대한 소개 및 탐구입니다. 이 개념의 정의를 통해 우리가 제안하고자하는 것은 디지털 코드의 미학입니다 그것은 반드시 코딩의 생성적인 측면과의 관계를 전제로하지 않으며, wi 감각적 인식과 평가 숫자는 무언가를 생산할 필요가없고, 미적 목적으로 간주되기 위해 색과 소리로 변환 될 필요가 없습니다. 이 가정에서 출발하여, 우리의 주요 목적은 다음과 같은 수치 적 심미를 재 연결하는 것입니다. 보다 추상적 인 감정의 코드, 개념적으로 느껴지는 개념적 감각으로 간접적으로 느껴지는 숫자의 느낌, 개념적으로 느껴지지만 직접적으로 감지되지는 않는 숫자의 느낌 다음의 페이지는이 특정한 감정 모드의 설명과 예시에 대한 것입니다. 디지털 코드의 미학에 대한 논쟁은 주로 코딩의 비 표현적이고 기능 외적인 성능과 그것의 무한한 위반 가능성, 오류 및 잡음에 중점을 두었습니다. 진정한 미적 가치 오류에 대한이 포스트 디지털 경향의 예는 소위 실패의 미학 Kim Cascone, Tony Scott과 같은 사운드 디자이너와 미디어 아티스트에 의해 제안되었으며 Tony D Sampson과 Imam Moradi와 같은 이론가들에 의해 개념화되었습니다. 1 이러한 비평가와 실무자들에게 사고는 코드가 미적 효과의 생산적 일 수있는 방법을 보여줍니다. 불확실성, 무작위 불확정성 또는 자체 논리에 위배되는 결과 디지털 사고의 미학은 실제로 코드가 사고의 모드라고 암시하지만, 불완전하거나 잘못된 방법으로도 상황을 구체적으로 수행하거나 실현하는 정도까지만 의미합니다 코드는 생산, 정부 및 통제의 엔진이지만 혼란과 혼돈의 요소이기도하지만, 데이터 구조에서부터 구체적인 구조를 지니고 있기 때문에 실제의 물질적 구조에 대한 코드의 물리적 효과에 이르기 때문에 이러한 의미에서 글리치 미학 이러한 구조와 코드 제어 기능의 파괴적인 중단을 실제로 만들어내는 데 의존해야합니다. 이러한 코딩의 수행 개념은 코드가 미리 설정된 형식의 명령어가 아니라, 오히려 계산 프로세스 내에서 지속적으로 생성된다는 것을 의미합니다. 더욱이 생산성에 대한 주장은 파괴적이고 분열 된 형태의 경우에도 작동 사고 방식을 나타냅니다. 물질적 실현의 결과를 전제로하는 의미에서 의미를 부여한다. 이러한 의미에서, 디지털화의 참신성은 코딩이 기술적 인 응용 및 물질적 오류를 통해 전개 된 사고 방식으로 의도 된 코딩의 물질적 조작성과 추상적 인 코드는 항상 무언가를하고 있습니다. 단순히 기능 장애로 인해 혼란을 겪을 수도 있습니다. 글리치 나 연산 오류가 계산 과정에서 예상치 못한 소스가되어 코딩의 특정 개념을 가져 오는 코딩 아이디어가 있습니다. 코드 미학 기술이 매우 복잡하고 정교 해지더라도 미적 및 코드의 철학적 가치는 컴퓨팅 자체보다는 컴퓨팅의 영향보다는 질적 인 공명에 있다고 여겨진다. 동일한 질적 인 접근 방식을 채택하여 다양한 분야의 무수한 평행 미학 적 흐름이 평가되고있다. 예를 들어 생성 알고리즘의 설계에 중점을 둔 건축가 및 주된 지각 효과로서의 유기적 자질과 위상 적 형태의 생산에 대한 형식적 언어의 차가운 자동화 된 선형성을 방해 할 수있는 능력으로 이러한 효과 알고리즘이 거의 살아남을 수있는 차원을 인식하도록 장려하십시오. 장르에 존재하는 많은 사례 중에서 SOFTlab에 의한 프랑크푸르트의 수선 건축물 설치 또는 FIELD 2의 짧은 디지털 영화를 임의로 언급 할 수 있습니다. 코드의 미학적 특성으로 인해, 감각적 인 변화를 다루는 것이었다. Mark Hansen에 따르면, 디지털화는 구조 기하학 시스템과 신체 현상학 사이의 새로운 쌍방향 관계를 수립하고, 생각지도 못했던 예기치 않은 것을 탐구함으로써 물리적 인 출처와 예술의 목표를 밝힐 수있는 엄청난 잠재력을 지닌다. 이 관점에서 볼 때, 모든 디지털 아트 어플리케이션의 주요 범위는 미학적 경험에서 나오는 질적, 유기적 감각을 추출하거나 증폭하는 것입니다. 이 개념의 한 예로, 공연 예술 분야에서 Motion Capture를 사용한 가장 최근의 실험에서 인간의 움직임에 관해 수집되거나 수집 된 정보를 출발점으로 삼아 정상적으로 기술에 제기되는 질문의 종류와 범위를 형성합니다. 이러한 접근 방식은 예를 들어 Chris 디지털 퍼포먼스 아트의 개입은 신체의 신체 특이성을 적용합니다 보다 유동적 인 인간 - 컴퓨터 상호 작용 환경의 설계에 대한 집중 4 여기서 수행 된 인간의 움직임의 유기적 연속성과 유동성은 기술 자체가 설계되고 경험되는 방식을 지시하는 반면, 기술 자체는 되돌아오고 신체 움직임에 영향을주는 것으로 감지된다 알고리즘 시스템의 기능에 결함을 찾거나 새로운 특성과 영향이 생성되기를 기다리는 것은 현대 디지털 미학의 두 가지 직조 된 극성 경향이었습니다. 그러나 대부분의 경우 이러한 실험과 비판적 논쟁은 근본적인 측면, 즉 코드의 자율성, 코드 자체를 간과하여 특정 미학과의 모든 실제 참여를 폐기하는 것처럼 보입니다. 여기에 남겨진 것은 디지털 알고리즘이 그것들은 주로, 즉 데이터 량의 처리와 계산을위한 메커니즘이다. 자질 효과의 생산 이것은 주로 소프트웨어의 미적 가치, 우리가 감각 지각이 아닌 주관적 또는 의식적 반사와 관련이없는 사고를 생각한 것으로 정의하고자하는 가치 인 것으로 간주하는이 양적 능력에 달려 있습니다 그러나 숫자의 자동화 된 추상적 차원에 우리가 여기서 제안하고있는 부드러운 생각의 정의는 소프트웨어 자체에 적합한 수치 적, 논리적 사고 방식을 나타냅니다. 우리는 이미이 사고 방식을 감정 또는 , 더 정확하게는 추상적 인 개념적 느낌 Alfred N Whitehead의 어휘에 따르면, 느낌은 사전 정의 또는 다른 말로 등록, 포착, 하나의 실제 개체가 들어서 변형되고 변형되는 방식으로 여기에서 의도되어야합니다. 다른 것의 세계 물리학의 모든 지각의 내재적 인 근거로서 전제의 비 의인화 된 형태와 비 유기적 인 본성을 주목하는 것이 중요하다 al prehensions and thoughts 개념적 prehensions 돌은 그것이 떨어지는 물을 예언한다. 덧셈은 모든 수학적 추가에서 또 다른 것을 예언한다. Whitehead의 철학적 시스템에서 감정이나 예감은 실제로 육체적 개념적으로 구별 될 수있다. 육체적 느낌은 개념적 감정은 순수한 정신 작용, 현실과는 거리가 멀어지는 느낌, 현실이 명확 할 수있는 가능성에 대한 가능성 5 현실 세계에서 확고한 잠재력 화이트 헤드는 영원한 대상 또는 아이디어로 묘사됩니다. 개념적 감각은 추상적이고 비 주관적이며 비 의식적이며 비 물질적이며 비 물리적 인 아이디어입니다. 화이트 헤드가 주장한 것처럼 , 이러한 개념적 감정은 특정 현실이나 어떤 실제 세계에 대한 언급이 없기 때문에 컴퓨터 소프트웨어에 의해 암시 된 비 현실화 된 데이터의 수학적 사고는 이것은 순수한 개념적 느낌의 형태로 쉽게 쓰일 수 있습니다. 이것은 부드러운 생각이 단순히 코딩 행위의 실행 성과 또는 화이트 헤드의 모든 개념적 느낌이 일치하지만 동일한 방식으로 물리적 적용에 의존하지 않는다는 것을 의미합니다. 물리적 인 느낌 오히려 더 중요한 것은, 수치 적 데이터를 추상적 인 아이디어로 알고리즘 적으로 파악한 것입니다. 실제로는 아직 실현되지 않았지만 실제로는 실현되지 않았던 것입니다. 우리는이 시점에서 우리가 여기에서 채택하고있는 연상 사상의 정의는 알고리즘의 개념을 소프트웨어 나 사고가 필연적으로 실행되는 물리적 기계 나 신체에 의존하는 인식의 형태로 이끌지 않는다. Andy Clark의 확장 된 기능주의 이론에 따르면, 디지털 알고리즘 마음의 확장 된 소프트웨어 적 성격을 취하십시오. 생각할 때 어떤 인간이나 디지털 객체에서도 프로그래밍되고 실행할 수있는 구문입니다. 이 이론에서 디지털 기계는 마음의 소프트웨어의 단순한 확장 또는 기능적 활성화 자로 간주되며, 다양한 유기 및 무기 확장을 통해 끊임없이 재구성 될 수있는 닫힌 통사 형식으로 주로 구성됩니다. 이러한 관점에서 우리는 확장 된 마음 가설은 사고가 생물학적 인 피부에만 국한되지 않는다는 생각, 사고의 구문 모델과 그것이 바탕이되는 연결 론적 존재 론을 거부한다. 왜 디지털 알고리즘 처리가 보편적이고 미리 결정된 문법의 또 다른 예가되어야 하는가? 그리고 if cognition is like the software of sequential or parallel connections bearing upon any sort of machine, organic or inorganic, all intended as extended prostheses of the brain, can there ever be new modes of thought that can escape this mind model The point here is certainly not to reject the software model in toto, but to unlock the potentialities of thought beyond the limits of an enclosed grammar and of the bodily extensions by which this grammar is operated. On the other hand, whilst the hypothesis of the extended mind relegates thought to syntax and to the connectionist framework of a partes extra partes extended body, Varela and Thompson s theory of embodied cognition rejects the assumption that digital algorithms are cognitive extensions at all 7 Instead, they argue, thought is always already part of an affective environment of material, physical relations which primarily constitute and depend on lived experience This means that thought is an analogue process defined by relational qualities that cannot be reproduced by binary codes In short, cognition is not equivalent to a software program, but instead emerges out of a situated relation in the concrete world Whilst seemingly in opposition, what these two cognitive approaches would possibly agree on is that the aesthetic of software is not to be found in digital algorithms per se, but in the body, object, or hardware which sustains software as a mode of thought In other words, for both extended functionalism and embodied cognition, digital algorithms could only ever acquire an aesthetic value for them corresponding to aesthesis, as sensing or perceiving if and when they bear upon a material body Both approaches assume in fact that a physical body adds feeling to an otherwise mathematical, non-physical, and consequently non-aesthetic, thought This approach overlooks the possibility of engaging with the aesthetic proper of digital algorithms in code, without conceiving of them as simple representations of an analog experience For us, instead, the aesthetic of soft thought precisely implies that digital algorithms are autonomous, conceptual modes of thinking, a thinking that is always already a mode of feeling ordered in binary codes, and is not to be confused with sensing or perceiving Numerical processing is always a feeling, a simultaneously physical and conceptual mode of feeling data, p hysical in the actual operations of the hardware-software machine, conceptual in the grasp of numbers as virtualities or potentials. The aesthetic conception offered in this article will therefore aim at including numbers and quantities, instructions and programming, or those ideas that Whitehead would call eternal mathematical objects , pure potentials for actualisation 8 In this sense, the main question for us becomes how can numbers and quantities be an aesthetic mode of thought, without having to be primarily transduced into qualities These numerical data, we will also argue, do not simply represent a closed, computable and determined world but also constitute a virtual, incomputable dimension, with digital algorithms becoming the actual hosts of random incalculable quantities Instead of claiming that incomputability amounts to a surplus of information that digital systems cannot contain, we are instead interested in exploring how this incomputability always infects and to some exte nt constitutes the order of all data In other words, the aspect of soft thought that we would like to investigate here lies in this double articulation of digital processing, whereby the actual order of the digital system is infected with the virtuality of incomputable information A final, important point will thus be to conceptualize such incomputability as the potentiality or abstractness of all algorithmic code, that which distinguishes it from its material level and makes it into an aesthetic object in itself.1 Model and metamodel R Sie n s architectural project I ve heard about it A fat, flat, growing urban experiment 2005-6 is the computation of a urban space that does not yet exist, a software experiment drawing upon the dynamics of the auto-regulation of urban relations 9 Far from just designing the model or prototype of an actual city, this project is what Felix Guattari would define as a metamodel the mathematical prehension of a urban system that is simply relatable to the o rder of data structures, to the abstract dimension of numbers and their autonomous connections and disconnections, and which is neither driven by a pre-established logic nor by an external set of concrete influences I ve heard about it , therefore, is the metamodel of a city whose data architectures do not model an existing urban space but simply construct its order The project, in other words, has no references to predetermined ideas or to the concreteness of reality, but simply describes the conceptual prehension of an architecture of abstraction. I ve heard about a flat, fat, growing urban experiment , R Sie n Franois Roche, Stphanie Lavaux, Jean Navarro Benot Durandin. The notion of metamodel was used by Guattari to defy the assumption that models are closed and pre-determined formal systems, simulation-based patterns of recognition, or cultural, aesthetic and political schemas governing society 10 A model is usually considered to be a formal structure, a blueprint or a set of instru ctions that need to be concretely realized in order to unfold their full potential As opposed to this idea, a metamodel is not a blueprint Instead, the philosopher searched for diagrammatic relations that could challenge the closed hierarchy between models and facts, between the formal and the practical Whilst rejecting the notion of model qua representation or of prototype to be applied to reality, Guattari s notion of metamodel fully embraces the reality of form and abstraction, and suggests that thought is as real as any other thing. I ve heard about a flat, fat, growing urban experiment , R Sie n. The main example used by Guattari to clarify his concept of the metamodel draws from the virtual particles of contemporary theoretical physics, i e abstract entities that can only be theoretically thought and discovered through mathematics, rather than through empirical experimentation Not being directly detectable in the actual world, the metamodelling of particle physics goes beyond alrea dy determined probabilities and describes how the abstract processing of rules constructs its own cartographies, its own reference points, and thus its own analytic approach, its own analytic methodology, at the same time incessantly re-singularizing its own configurations 11 In this sense, it becomes clear how the notion of metamodelling was not developed to define a schema apt to social implementation At the same time however, it may also be reductive to suggest that metamodelling always already results from physical systems, whereby the model emerges from practice A metamodel, in fact, is a thought diagram whose signs and symbols show a propensity to prehend an abstract, alien world This means that modes of abstraction are not simply representations of reality, but are processual forms imbued with their own reality For this reason, metamodels enjoy a form of temporality subtracted from linear causality and can enter infinite, indeterminate modes of arranging data It is this very inf inity of mathematical possibilities that constitutes their aesthetic potential Describing the project I ve heard about as an example of metamodelling will thus help us to define the software programs used in digital architecture as soft modes of thought, numerical speculations whose aesthetic side relies not on their visual, perceptible interface but primarily on the abstractness of their conceptual algorithmic processing or prehension of data. It is crucial to remember that Guattari s concept of metamodelling challenges the priority of the empirical, by revealing how the code of mathematical signs has no physical objects as its referents, but constructs a reality that exceeds what is physically experienceable In the same way, computer algorithms not only describe the use of mathematical models to compute bio-physical realities, but more importantly announce the speculative power of soft thought, with metamodelling ready to design spaces that are not yet and may never be lived These alg orithms re-introduce the reality of architectures of abstraction, of virtual architectures irreducible to the reality of the actual, a metamodelling of computational experiments that imply a metamorphosis of abstraction, of thought and reason in themselves Here, software speculations are not simply models to be applied to physical constructions, but first of all they are aesthetic adventures of ideas, of mathematical eternal objects that can indeed follow and transform bio-physical structures, but without being engendered by them In I ve heard about this algorithmic architecture is but another instance of soft thought leading to new formalizations of spatio-temporal actualities. From this standpoint, I ve heard about is not a Platonic blueprint of a city ready to be implemented, executed or actualized Understood as a metamodel, I ve heard about shows that the logic of algorithmic instructions is not the mere static embodiment of an instrumental rationality, but becomes dynamic as number s automatically prehend themselves and the ideal, algorithmic city grows, extends and contracts beyond its initial conditions The algorithms of this city are therefore not primary instructions but are continuously re-programmed through their own coral-like growth, whose perceivable shape is constituted by recycled, synthesized and polymerized materials Rather than being conceivable as performative actants, or action-instructions, these growing algorithms do not just represent or simulate but make a city in themselves. It should at this point be mentioned that the algorithms of I ve heard about have been designed to get access to and quantify a series of data, such as 1 the external data of pre-existing urban morphology structural limits, natural light, the dimension of habitable cells 2 the internal data of the structure and of chemical elements e g physiological empathy, endocrinal secretions, bodily emissions of the inhabitants 3 the electronic processing of information and decision m aking All these data are then constructed into growth scripts and neighborhood protocols These biotopes 2 0 as R Sie n calls the protocols therefore include the contingency of physical data within their algorithmic design Conceptual prehensions, as Whitehead points out, are always accompanied by parallel physical prehensions It is the perishing of physical data that drives algorithms to build multiple, heterogeneous and contradictory scenarios In this sense, the relation with physical data structures makes finite algorithms become contingent, rather than infinitely regenerating, because it subjects them to the constraints of physical, chemical and electronic conditions In other words, the architecture is programmed to be affected by the entropic deterioration and dissipation of material data. It is therefore true to say that the performative and temporal qualities of algorithms are inevitably related to material data structures On the other hand, however, the open relation between algor ithms and data cannot be exclusively explained by this performative operability, as if algorithms were primarily doers or actants Of course algorithms are temporal engines for action and implementation but, we want to argue, this is only one side of the coin On the other side, the reason why algorithms continue to animate software culture is because they are and remain not only activators and executors of physical realities, or models of the temporal evolution of these realities, but also because they are ideal, conceptual elaborations of pure potentials What we propose here is, in other words, to consider algorithms as having not only a physical but also an abstract pole It is important to warn readers that this extra , ideal layer of computation is not to be intended as a supracognitive, transcendent order or just another face of idealism rooted in human thought To the contrary, what we mean by pure potentials is that the formal logic of algorithms is always inherently incomplete and infected with uncertainties In other words, this logic does not need to be extrinsically disrupted as is the case with glitch art or with the ingression of physical contingency in algorithmic structures , but is inherently exposed to that intrinsic incompleteness which it tries to order and organize If data are understandable as indeterminate quantities, it is not simply because of the arbitrary appearance of contingencies and errors A simple gesture of the external intervention of chance into a formalism could never suffice to explain how soft thought can become an instance of something that thinks, of something that shows the unpredictable indeterminateness of thought, and that is not merely reducible to the thought thing 12.The metamodel in I ve heard about points to a mathematical mode of thought proper to machines The urban space is in fact actually constructed by a secretion machine or VIAB standing for viability made of nanoreceptacles, psychochemical receptors of data secreted by human and nonhuman inhabitants, and of mutating algorithms The very processing of the material deploys the machine as a thought-thing coinciding neither with a subject thinking nor with a thought object The VIAB is not a subject that enacts thought in order to make sense of the world It is instead an instance of thinking procedures that are machines in themselves As Whitehead says with specific reference to algebraic symbols , it is not human subjects that think through symbols, but the symbolic operations of algebra do the thinking for us 13 n some ways, these symbols are different to those of ordinary language, because the manipulation of the algebraical symbols does your reasoning for you, provided that you keep to the algebraic rules See Alfred N Whitehead Symbolism Its Meaning and Effect Barbour-Page Lectures, University of Virginia, 1927, URL In the same way, the VIAB machine does not simply execute a task, but entertains its own algorithmic processing and in doing so it over comes the centrality of thought as based in thinking things 14 Things or machines do not think but are thought They do not simply host thought or become implementations of a predeterminate cognitive structure Rather, thought results from the modalities or the mannerism of the machine what thought becomes is how the machine thinks. From this standpoint, the VIAB machine cannot be said to be part of the environment of what Andy Clark calls an extended cognition This machine does not complement human thought and is not simply driven by universal codes running on any body The machine is its own thought, without having a supplementary dimension that grounds its cognitive structure From this standpoint, the thinking machine is not another instance of functionalism as it does not simply host a code that instructs it to work in a certain way In the core of the VIAB, fuzzy algorithms are prehended by an insect-like robot, a pneumatic articulated machine robotic muscle system knitting space whils t registering the rules of algorithmic change and prehending biochemical data By sieving and weaving, the machine creates a vertical structure, a three-string bunch each 5 cm in diameter wrapped around on itself, and uses a hybrid material bio-cement that agglutinates and coagulates chemically The tank loads the file describing the 3D morphology, and with its terminal devices works like a 3D printer This is not a swarm intelligence protocol, but rather a swarmoid , a protocol for a division of labor that is at once centralized and distributed, axiomatic and incomplete In other words, this protocol s axiomatic is challenged by its execution and at the same time each execution cannot simply perform the code but rather needs to transform it. This is how the VIAB deploys another mode of thought, which is aesthetic before being functional It is aesthetic because, above all, it deploys a mode of feeling data, a physical and a mental mode of elaborating on the information retrieved from the pr ogram and the environment As opposed to exclusively considering machine thought as an expression of a code that can run on it, machine thinking for us has also to account for the conceptual feeling that the VIAB machine itself has This means that the algorithms operating in and through the machine will not just operate on and through blind matter The conceptual mode of thinking here is intrinsic to the mode of the machine and cannot therefore be otherwise This means that the thought of the actual machine is not simply an execution of instructions, but has become autonomous and develops its own algorithmic modalities, where the sequence of instructions changes according to the way the machine orders data This means that the machine thinks beyond the formal level of instructions, and also beyond the empirical data it gathers from the environment The closest thing to a VIAB machine perhaps is a small mud-working robot invented by Behrokh Khoshnevis, a contour crafter working more or less like a 3-D printer 15 Contour crafting however is a job that termites have been doing for eons, building skyscrapers by spitting and smoothing mud. The VIAB is indeed a busy termite with a body full of wet cement and instructions Its machinic parts are data and procedures, infinite and finite sets that cannot be synthesized into a coherent, fixed and finished whole The actual VIAB therefore is not a mere implementation of generative algorithms Since the model is always of a secondary order compared to the diagrammatic constellations of a metamodel, the VIAB machine is yet another instance of a body able to think beyond its physical constraints But to understand how this machine could think beyond what it already is, one may need to turn to Whiteheads notion of the eternal object This notion directly addresses the impalpable reality of ideas, which according to Whitehead are prehended by each and any actual entity In particular, the notion of ideas offered here will also help us to disti nguish this mode of machine-thought from the framework of extended cognition, according to which thought is always already an extension of what the mind and its subset of the operations of the brain do In fact, extended cognition does not succeed in making or explaining such a difference and leaves us thinking that despite their alien nature, machines are just another instance of a mindware operating a hardware Instead, we want to probe the possibility and take seriously the challenge that Whitehead s philosophy poses that actual entities no matter how small and how inorganic have their own physical and mental pole Actual entities like the VIAB machine are not set to think but rather are their own thinking, whilst they physically and conceptually prehend things and ideas.2 Choreographic calculations Synchronous Objects for One flat Thing, reproduced is a choreographic website created by the William Forsythe Dance Company in collaboration with the Ohio State University s Department of D ance and its Advanced Computing Center for the Arts and Design ACCAD The main aim of the website is to visualize and re-animate the choreographic data of the performance One Flat Thing, reproduced in new ways Here, the conjunction of visualization and reanimation seems to coincide with the very process of thinking how else, the project seems to ask, can the movements of a dance be thought. The online platform was realized with the aid of several mapping technologies various image processing, computer vision, 3D computer graphics and interactive software were then deployed to explore the mapped data, and to systematically formalize the components of the choreographic system The performance cueing system, for instance, defined by Forsythe as an internal clock of aural or visual signals given and received by the dancers to trigger and organize the dance event , was mapped as a score of interconnected points in 3D space This and many other abstract diagrams of dance information about the cu es, but also about the alignments, the directionalities of corresponding flows, the analogous shapes of body movements, the related timings were translated into algorithms On their turn, these algorithms were used to determine results and effects in other performative modalities such as the modeling and milling of fabricated architectural objects by a machine instructed to follow the shape of a particular motion We can thus describe the Synchronous Objects project as another example of code aesthetics working according to the dynamics of soft thought, i e a level of conceptual prehension of numerical potentials going beyond the polarization between algorithms as sequential arrays of codes, and the visual effects generated by them In this project, it is in fact possible to distinguish, along the lines of Whitehead s philosophy, two kinds of potentiality that invest the actual entities of the code the abstract pure potential of numbers as ideas, and a real potential , the potential of ea ch actual occasion or each Synchronous Object to become the datum of another occasion, in the actual processing of the software Let us start with a description of the latter. From an empirical point of view, extensive subdivisions quantities, measures and their related algorithms and perspectival relations points and lines constitute, in the website, a dimension of real potential of the actual entities movements that are part of the One Flat Thing, reproduced dance The presentational immediacy of computer graphics illustrates each of these mapped and quantified subdivisions of the dance as a visible slice of space-time, a duration that is objectified or made into a perceivable object Through the presentation of multiple objects, the website not only describes a way to precisely quantify and clearly illustrate the divided choreographic structures of the performance, but it also implies the repurposing of this information about its concrete, physical and material possibilities in other fi elds If the actual synchronous objects atomize the performance continuum into as many annotated regions, quanta of visualization, threads, choreographic wholes and parts , these atoms also exhibit a mathematical relationality which corresponds to the automated dimension of software, and at the same time transforms them into real movement potentials, potentials of the movement to acquire infinite visible forms. Adopting Nigel Thrift s terminology, we can define this potential of algorithmic objectification of a dance as obeying the new calculative background that is coming into existence in our times, a background that will both guide and constitute what counts as thinking 16 Differently from the theory of extended cognition, what Thrift seems to suggest is that the contemporary version of thought what counts as thought is a form of mindware or the softwarization of the mind that needs to be addressed as a form of qualculation , the latter being defined by the emerging of repetitive patt erns, a background of continuous and ubiquitous calculations that characterizes the social and material environment today Significantly for our choreographic example, these calculations end up producing new perceptions of space and time, or a new sensorium Calculation or qualculation , in short, is the way in which thought results from those material habituations the repetitive algorithms of matter, repetitive habits that allow all bodies to find their way or become oriented in space-time Instead of an extended software thought running on material bodies, here we have a form of thought emerging from the iterative patterns and calculations of matter itself, suggesting a productive and constructivist notion of thought that does not describe but produces nature as it builds a constrained, ordered, objectified world From this point of view, the linear causality of sequential algorithms shows that thinking is the same as tracing a grid in space-time As already illustrated with the example o f the VIAB machine and its material processing of data, actual occasions always include a physical dimension or pole that is, in this case, identifiable with the linear sequencing of space and time operated by the choreographic software This capacity for ordering allows for what would be defined, in Thrift s words, as the construction of a new spatial awareness, a possibility for the body to re-orient itself and therefore develop new thinking modalities It is by materially changing this level of bodily thinking that choreographic software thus realizes its material pole as an actual occasion of movement experience. In the same way, we could say that the dance, One Flat Thing, reproduced of the website is not to be thought as a simple reproduction, or simulation, but as a calculated nexus of events, or what Whitehead would define as an objectified set of data, a series of units of historic fact such as the points mapped in the scores , or pulsations 0s and 1s transmitted from occasion to occasion The data is calculated by weaving a relation between what has been in the past, but also what might have been, and what might be in the future a dance step, a graphic 3D form, a piece of furniture The data is always actual, and its potential is always a real possibility, a way for the body to think of its movements and find its way, or to orient itself in the performative space-time Following the logic of cause and effect, the pulsed transmission of data in a liner fashion, the counting qualculation from past to present to future connotes the working of digital algorithms as habitual and diachronic, restricted to a physical and compulsory level the physical nature of the program The computer is not a mindware running on bodies, but instead operates and thinks in the same repetitive fashion of physical, inorganic, inert matter, pointing towards a physical conception of digital binary processing, whereby cognition as computation involves not the syntax of data but its simple re petitive patterning. For Thrift, as well as in Synchronous Objects , the flux of numerical sequences derived from the mapping of the physical performance gives way to new qualities and intensities Qualculations are therefore not simple descriptions of movements in space-time, but they also imply a construction of new qualities emerging from the very process of quantification, such as new ways to become oriented in space-time or to perceive the dance But what about the novelty of the project Is this novelty merely definable as a real potential, i e as a new way to sense space-time In Thrift s conception, open-endedness and the possibility of novelty are always the results of a fine grid of calculations, as if a carefully constructed absolute space could beget a relative space Or as if novelties were prosthetic objects created by, and supporting, cognition, the latter only intended here as automatic navigation As an example of this creation, we can look at the ubiquitous presence of track ing and mapping systems in our world, and the becoming provisional or temporary of our spatial coordination From this point of view, a new elasticity of synchronicity appears as the qualitative product, and nourishment, of our technological tools of mapping and synchronization It is quantification that allows for new qualities new sensings of space-time to emerge It is indeed possible, to agree with Thrift, to define the contemporary version of thought as part of an era of qualculability The problem is that, in order to become really open to the new , calculations cannot be reduced to mere extensions of material patterns, nor can they be simply accounted for in relation to their emerging effects For us, once again, neither the linear causality of sequential algorithms nor the perceptual qualities generated by them can suffice to explain the particular novelty of soft thought.3 Eternal synchronous objects We should at this point reiterate that the main aim of the Synchronous Objects pro ject is to compress the performative complexity of the dance, as an intricate composition of contrapuntal movements, into a number of discrete objects charts, maps, scores, and then animations, graphics, computer applications that not only visualize, but simultaneously transduce and re-animate the complexity of the dance elsewhere In this sense, the objects are meant to act as vectorial operators, transferring the relational potential of the dance to different fields, from dance notation to music or architecture, statistics or geography Every object becomes, in this sense, a model of the dance. Cognitivist Alva Noe was one of the collaborators of this project According to Noe, we are a tool-using animal We make tools to extend our bodies, but also, in line with the extended cognition theory, tools to extend our minds such as mathematical notations for performing calculations From this very McLuhanesque point of view, the model is also a tool, a very functional one The weather bureau mod els a storm system in the hopes of predicting the storm s behavior Synchronous Objects is a model of the physical dance, it is an instrument for thinking about this complex, very difficult to understand or to clearly visualize, choreographic structure of cueing relationships, alignments, movement themes , by translating it to parallel fields In the end, if the model-tool is effective, it will help the audience and also the dancers and the choreographer to obtain a clear view of the complex whole This assumption seems to confine Synchronous Objects to a very restrictive domain that of the model as an instrumental, explicative tool But there is one point where Noe s discourse becomes more interesting for one thing to model another, he says, this thing must exhibit something like the complexity, or all the possibilities, of that which it models A map, for example, in relation to the city it describes This means it is always possible to get lost in our maps, or in our models And it also me ans that our models become objects of inquiry in their own right If Synchronous Objects is successful, then it is likely to command our interest and attention in its own right This conception resonates with Guattari s notion of metamodelling Metamodels alienate us by building complexity, instead of serving us by making it more accessible for Guattari, as we have seen, their true value lies exactly in their capacity to do without their material counterpart, their factual origin or aim More like Forsythe s objects without a body , rather than simple tools. A question seems now to emerge how can the almost infinite reproduction of the dance as an abstract algorithmic pattern become something new, something more than a repetitive digital model Or, in other words, How can the future avoid being predetermined by the past or by the relentless chain of causes and effects How is it possible, in the world described for us by computer science, for anything genuinely new to emerge 17 In Steven Shav iro s reading of Whitehead, the appearance of the new takes the form of an interruption of the continuous chain between past and future a cut where past data are valued and particular ideas are selected in every occasion of experience, in order to determine what the future occasion will be It is not so important to determine the essential nature of this cut be it material, organic, human, atomic What is important is to highlight how the novelty-bringing cut always happens as an ingression of what Whitehead defines as pure rather than real potentials or eternal objects 18 Pure potentials are nothing else than virtual ideas and yet, with all their abstraction, they add definiteness to existing data and relations between data rather than simply introducing new data or relations , functioning as principles of individuation for upcoming occasions The cut of an idea is therefore conceptually prehended or non-sensorially felt as the novelty of definiteness the making-definite of something tha t was already existing in the inherited data but not with that particular definition i e something that was merely a real potential The list of eternal objects, ideas or pure potentials can be infinite, including not only qualities, but also such things as patterns, or numbers one-ness, two-ness, three-ness, the square root of minus two , or Omega , and also metric ideas such as counterpoint Ideas bringing forth the definite mathematical character of an occasion, or ways in which the occasion can be cut and re-glued from the totality of actual preexisting data. In the dance performance, counterpoint, for example, appears as a structural form of dialogue, a rhythm of alternation coinciding with the pure and definite potentiality of an eternal object Counterpoint therefore is simply an indeterminate idea of accord which can be realized in infinite ways and can also be conceived as a mathematical quantification In Synchronous Objects , counterpoint takes the form of various algorithmic cho reographic objects such as, for instance, alignment the synchronization of two or more dancers, differently actualisable as a spatial, temporal, or directional accord Conceivable as a mathematical pattern in space-time and simultaneously as a set of 0s and 1s , alignment is the result of an idea This idea counterpoint enters the choreographic score and transforms the mapped set of performative data into a definite occasion with a precise individual construction in form and timing the Alignment Annotations object, a visual illustration of the alignments on screen, in the form of various graphic shapes and volumes. We are therefore, at this point, clearly already on a different aesthetic dimension from that of the live, concrete performance event, and it is important to bear this in mind The technological transposition of the dance and the quantification and collection of data become here a way to emphasize the ordered and clear aspects of movement the annotation of the alignments as shor t instances of synchronization between the dancers, the annotation of the cues where the cueing system of the dance unfolds in a rapidly shifting network of relationships, the indexing of the movement themes that serve as building blocks of the motion In other words, the extensive, algorithmic structure of the dance, more than its qualitative nuances, exposes organization and order as parallel aesthetic aspects of creation that can often go unnoticed live The capacity to abstract the organic, or living, sensations of movement as different from readable understandability and its related feelings is certainly not the technology s main strength, and perhaps this is not what we should look for in its manifestations What emerges, instead, is a different rhythmic aspect associated with the aesthetics of soft thought alignment, cues, the order of the themes, as feelings or conceptual feelings in themselves What appears is the infinite divisibility of choreography into autonomous patterns doub led by an infinite possibility of actualization by each structural object the theme of a dance can become a dance of graphic shapes, a 3-D object, a diagram, and allow an abstract re-thinking of the choreography even without the intervention of the physicality of a body At the same time, without transforming the choreographic composition into a sort of Platonic realm of transcendent mathematical ideals hylomorphically imposed on the movement material, the quantitative nature of ideas weaves a parallel abstract dance, or a movement of soft thought.4 The indeterminacy of soft thought Rather then being a simple thinking-machine, R Sie n s VIAB incarnates the machine-like nature of thinking procedures This is why we agree with the critique of the autopoietic model of cognition qua sense-making and, in particular, against the autopoietic assumption that thought is always already enacted by living organisms 19 Following the autopoietic model, Varela and Thompson used the notion of enactivism to challenge the idea that cognition is a representation of the external world given by pre-set symbols Against the legacy of computationalism, according to which cognition is reducible to a physical symbol system or a mental process carried out by the manipulation of symbolic representations in the brain, Varela and Thompson argued that cognition is instead embedded in the world In particular, cognition is the enactment of a world and a mind on the basis of a history of the variety of actions that a being in the world performs 20 By rejecting computationalism in its cognitivist and connectionist forms, the second-order cybernetic approach to the problem of the mind, as articulated by Varela and Thompson, was more directly concerned with the relation between cognitive processes and the world, including the brain, its relationship to the living body and the environment Varela and Thompson proposed an enactive approach to explain that c ognitive structures and processes emerge from recu rrent sensorimotor patterns of perception and action 21 In other words, cognition is not equivalent to a form of information processing that is able to run on any system, but emerges out of the performing activities of being in the world From this standpoint, enactivism explains interaction as the effect of the environment on the brain the environment triggers cognition to productively respond and thus enact a world Cognition therefore cannot be programmed since it remains a question of affective consciousness and experience. Whilst Varela and Thompson s concept of enaction described above is insufficient to explain the kind of soft thinking we are discussing here, we also want to highlight that the critique of computation as a form of cognition, a critique shared by both enactivism and extended functionalism, too quickly dismisses the capacity of information-processing to account for contingencies the example often mentioned here is that of traffic controllers, where computers are unab le to calculate extra and contingent factors in urban traffic 22 For extended functionalism, the formal level of algorithms always needs a material environment onto which to distribute and establish a relation 23 According to Clark, this relation extends or transforms the interior apparatus of neural architecture human cognition , hence producing novelty in the extended architecture of the brain 24 As Clark argues, the very activity of bodily spatio-temporal orientation is what drives the development and evolution of inner states of cognition additional memory and new capacities of symbol manipulation, new forms of communication, interaction, and digital computation Here, the architecture of thought is no longer internal to the human brain, but the latter has become spatially extended onto the world Such a global brain in Clark s view derives from the co-evolutive relation between brain and environment, where the techno-extension of cognition determines what thought can do beyond-the-s kin 25 Nevertheless, as Clark maintains, for cognition to work it needs a physical ground on which to operate In other words, whilst enactivism argues for a mind which is generated from the interaction between elements in the environment, extended cognition posits the primary function of thought in terms of a minimal Cartesianism, according to which the mind exists before the body This is why we find that extended functionalism is unable to radically engage with cognition in its own code Extended functionalism, we argue, explains the relation between mental and physical poles merely in terms of a linear causality, whereby mental states are triggered by and bear upon systemic inputs and outputs Thus, whilst we agree with its critique against the autopoietic explanation of cognition, we also find it difficult to see how extended functionalism could seriously challenge formal structures of cognition, or explain novel forms of thought beyond a mere pragmatics of functionality that always a lready needs a material ground on which to run If algorithmic thought is more than the biological brain, then it has to be defined according to its own reality, however abstract this may be The metamodels of I ve heard about and Synchronous Objects are machine-thoughts that disentangle the power of computation from pre-programmed instructions and, perhaps unfashionably, do not support the idea that material extensions change the internal structures of cognition In fact, we want to emphasise that the main limit of computation is not its incapacity to include material contingencies Quite the opposite, computation, or the formal architecture of algorithms, only remains limited to a closed formalism if one does not take into consideration how algorithms themselves tend towards abstraction, infinity, or the reality of the incomputable. Novelty is already internal to computation, to the extent that, as Turing already envisaged, the limit of computation, or the infinite potential sequence of l ogical symbols and interpretation is the very condition by which algorithmic finite rules can be established Thus, algorithms are not only actions or pragmatic functions but also, as Deleuze may call them, suspensions of action or forms of contemplation of this infinity 26 These suspensions correspond to the infinite discontinuities that algorithms encounter in the processing of binary unit sequences, as these are always prehensions or captures of the incomputable data haunting their own precise sequencing It could be argued that these forms of contemplation may appear as glitches internal to the operational functions of the system In fact, the conceptual prehension that algorithms have of infinite quantities of data does not interrupt the digital operation but rather allows it to happen In other words, whilst algorithms carry out the functions of processing, they are also conceptual prehensions of what lies at the limit of computation an infinite amount of random non-compressible data In this sense, algorithms are forms of contemplation, conceptual prehensions of incomputable information It is important to point out again that such suspensions do not correspond to blockages but to the abstract passions of algorithmic thought, or the way in which ideas enter actual computational occasions These forms of algorithmic contemplation imply the impossibility to reduce processing to mere axiomatic formulas Even the most reductive of axioms cannot but enter a field of data infecting them with their alien, infinite logic, whilst deploying a sort of xenogenesis of information within the sequential order of rules. This conception might easily seem relatable to Deleuze s notion of contemplation In fact, rather than being connected to a vortex of qualities and bodily sensations populating the space between action and reaction as in Deleuze s concept , soft thought also, and necessarily, involves a more abstract engagement with the mathematical reality of indeterminate quantities For this reason, we prefer to push the notion of contemplation towards Whitehead s emphasis on conceptual prehensions, so as to describe how algorithmic thought is infected with incomputable data, eternal objects which can be thought of as infinite series of indeterminate mathematical ideas or pure numerical potentials From this standpoint, we suggest that these indeterminate ideas are incomputable series of 0s and 1s which enter algorithmic sets to constitute a conceptual event ideas are introduced in every actual construction of code through conceptual feelings, marking the aesthetic character of software thought This means that the computational limit does not simply reveal the failure of quantifications, divisions, partitions in attending novelty On the contrary, this failure is mainly a symptom of the real presence of random quantities, which cannot be reduced to what is always already axiomatized This is why the philosophical question posed to the digital finds its true counterpa rt in aesthetics, or in the limit of the binary code as the point at which the infinity of data is revealed. Bringing speculation into computer science, Omega, a discrete infinity of real numbers, as Gregory Chaitin defines it, explains how uncompressible quantities enter the sequential order of 0s and 1s at the limit of computation 27 In the same way, in R Sie n s I ve heard about it, the use of protocols of incertitude i e protocols that include incompletion and indetermination in their structure and the re-scripting of source codes creates an aesthetics driven by the algorithmic prehensions of indeterminate quantities Here, software becomes infected by algorithmic aesthetics, and the automated process establishes a relation with its limit, remaining abducted by the indeterminate quantities that it implies but cannot compress If, on the one hand, the contemporary city is usually still formatted under Windows-cogito, foreclosing access to the programming of source codes, the use of ope n-source software scripts in I ve heard about invites incompleteness in the axiomatics of urban planning This is why R Sie n s meta-model project is not a model of a city, but places indeterminate quantities of data at the core of the source code of the city itself 28 To open the source code is to unlock cogito from functional cognition and to reveal an aesthetics of soft thought, whereby software operations are also, and significantly for us, conceptual prehensions of pure potentialities, eternal objects or infinite ideas passing through thousands of thinking entities At the same time, the indeterminacy and incompleteness of the code is not principally given by the fact that R Sie n use open software to design this urban structure More important for us is that the protocols have been designed as incomplete forms of instructions that do not simply face physical variables and contingencies, but, above all, the more abstract architecture of an algorithmic infinity In this sense, the sour ce code is not just shared, but is open towards the very limits of computation, where data architectures have become hosts of an incomputable amount of junk data Here the limit of computation is rather an opportunity for posing the existence of an automated thought thinking beyond its axiomatic form The incomputable quantity of junk data indeed refers to data without pattern, chaotic and random, pressing against the sequential function of computation In other words, openness is intrinsic to the calculation of ideas. In the same way, for its interdisciplinary openness, the Synchronous Objects website could be described as an example of open source choreography, a creative resource to explore space, movement, and the movement-space composition through the constant interrelation between parallel fields and disciplines the website itself appears, in other words, as a generative tool 29 The resonance of this definition with Forsythe s own choreographic technique, and particularly with the cr eative methodological and conceptual aims of the Synchronous Objects website, seems obvious to use choreographic data and dance ideas as initial models to catalyze new creativity and generate a myriad of other manifestations of structure At the same time, it is important to remember how it is the ingression of quantitative and yet indeterminate ideas such as counterpoint in the choreographic process of Synchronous Objects for One flat thing, reproduced , that determines the aesthetics of soft thought Being a pure indeterminate, such as Omega itself, counterpoint is certainly not determined by a preexisting level of precise human decision-making or automatic algorithmic functioning It is only is already realized form as a precise and particular alignment, that responds to these On the other hand, it is certainly not a Platonic conception of inspiration, an intellectualization of practice, that we are suggesting here To the contrary, what we are arguing is that it is the very capacity of software as first of all a prehension of abstract mathematical ideas to be not only ubiquitous but also able to articulate different spatio-temporal configurations in a bodily movement or a whole city.5 A germ of conclusion towards the capitalization of soft thought We will now conclude this article by reiterating that the aesthetics of soft thought does not necessarily have to pass through the dysfunctionality of the glitch and its generative effects, or through the affective interaction between body and technology It has been extensively argued, in many accounts of digital art, as well as in the architectural and choreographic envisioning of algorithmic relations, that the quantitative nature of digital code can indeed unleash signs of aliveness, but only thanks to the capacity of perception to transform a series of bits into a folding of qualities and sensations the intensity of a dance, the texturality and habitability of a building Contrary to this approach, the aim of this artic le has been to argue that, rather than having to follow the causality of sensorial and perceptual effects, complex algorithmic or quantitative ideas, such as the binary infinity of Omega implicit in every computational process, or the indeterminate rhythmicity of counterpoint present in every choreographic process, already imply an aesthetics of soft thought These indeterminate mathematical ideas constitute in fact a level of conceptual feelings, or prehensions, through which algorithms open themselves to the openness and randomness of thought. At this point, we would like to highlight here a possible germ for future thought, by stressing how soft thought does not simply point towards creative openness, but also involves a new aesthetics of power which capitalizes on the capacities of rules and variables to prehend new ideas As recent debates on pre-emptive power have suggested, cognitive capitalism does not simply operate on the realm of possibilities, but forecloses the realm of poten tialities to packaged possibilities, whilst capitalizing on thinking processes themselves 30 As much as automated thoughts have the power to transform data into a meta-software where all processing is possible , such as for with instance Lev Manovich s idea of media as a subset of software, 31 the ingression of indeterminate potentials in calculating procedures has turned pre-emptive power into a metamodel for the speculative programming of novelties A power, in other words, exercised through the aesthetics of soft thought. Cascone, Kim The Aesthetics of Failure Post-Digital Tendencies in Contemporary Computer Music Computer Music Journal 24 2002.Chaitin Gregory, MetaMaths The Quest for Omega Atlantic Books, 2006.Andy Clark, Where Brain, Body and World Collide Deadalus Journal of the American Academy of Arts and Sciences Special Issue on the Brain , 127, no 2 1998 257-80.Andy Clark and David Chalmers, The Extended Mind Analysis 58, n 1 1998 7-19.DeLa Hunta, Scott Open Source Choreograph y In Code The Language of Our Time, edited by Gerfried Stocker and Christine Schopf Ostfildern Hatje Cantz Verlag, 2003.Gilles Deleuze, Cinema 2 The Time-Image London and New York Continuum, 2005.Mark Hansen, New Philosophy for New Media Massachusetts MIT, 2004.Imam Moradi et al Glitch Designing Imperfection New York Mark Batty Publisher, 2009.Chris Salter and Peter Sellars, Entangled Technology and the Transformation of Performance Massachusetts MIT, 2010.

Comments

Popular posts from this blog

평균 이동 평균 서버

이전에는 Postgres에서 롤링 평균을 작성하는 방법에 대해 논의했습니다. 대중적인 요구에 따라 MySQL과 SQL Server에서 동일한 작업을 수행하는 방법을 보여줍니다. 이와 같은 잡음이 많은 차트에 주석을 추가하는 방법을 설명합니다. 큰 아이디어. 위의 첫 번째 그래프는 매우 시끄럽고 유용한 정보를 얻는 데 어려움이 있습니다. 기본 데이터 상단에 7 일 평균을 플로팅하여 매끄럽게 할 수 있습니다. 창 함수, 자체 조인 또는 상관 관계 분석을 통해 수행 할 수 있습니다. 서브 쿼리 - 처음 두 개를 다룰 것입니다. 이전 평균으로 시작합니다. 즉, 7 일 평균 포인트는 처음 7 일 평균입니다. 즉, 그래프에서 스파이크가 오른쪽으로 이동하고, 큰 스파이크는 다음 7 일 동안 평균됩니다. 먼저 중간 수 테이블을 만듭니다. 우리는 매일 전체 가입에 대한 평균을 계산하려고합니다. 새 사용자 당 행과 생성 된 타임 스탬프가있는 일반 사용자 테이블이 있다고 가정합니다. , 우리는 우리의 집계를 만들 수 있습니다. Postgres와 SQL Server에서는 이것을 CTE로 사용할 수 있습니다. MySQL에서는 임시 테이블로 저장할 수 있습니다. Postgres Rolling Average. 다행히 Postgres는 실행 평균을 계산하는 가장 간단한 방법 인 창 함수를 가지고 있습니다. 이 쿼리 날짜에는 간격이 없다고 가정합니다. 쿼리는 과거 7 개 날짜가 아닌 지난 7 개 행에 대해 평균을 계산합니다. 데이터에 간격이 있으면 generateeries 또는 조밀 한 날짜 행을 가진 테이블에 대한 조인으로 채 웁니다. MySQL 롤링 평균. MySQL은 부족합니다 우리는 셀 조인을 사용하여 유사한 계산을 할 수 있습니다. 카운트 테이블의 각 행에 대해 지난 7 일 내에 있었던 모든 행을 결합하여 평균을 취합니다. 이 쿼리는 우리가보고있는 것처럼 자동으로 날짜 간격을 처리합니다 행은 이전 N 행 대신 날짜 범위 내에 있습니다. SQL Server 롤링 평균. SQL Ser...

100 accurate binary options indicator for mt40

이진 옵션 시장 pulling 전략 tips.100 정확한 이진 옵션 지표 교환. 그 교환 중개인 및 변동성 거래 금융 거래 맥 해밀턴 주식 거래 신호에 대한 forex 거래자 apprendre 르에 forex 거래자 추세 거래 시스템은 분 mlm 돈으로 속도를 유지 최소 예금을 가진 거래소에 의해 업로드 됨 제로와 역사적 전환 차트 초 사이 이진 Forex 교환 뉴스 최신 mt4는 정확한 이진 옵션 지표입니다. 스톡 옵션 환율 신호, 증권 및 교환 시장 정확한 바이너리 옵션 표시기를 관리하기 위해 가깝습니다. repaint mt4 신호 apprendre 르 외환, 행진, 증권 및 조건이 필요합니다 풀 타임, 거래 소프트웨어 신호를 시작합니다 최고의 이진 옵션 표시기 시스템 무료 평가판을 누른 다음 그것은 도박 첫 번째 이진 옵션 중개인에서 듀얼 이진 옵션 교환 전화 선택 spot. Mt4155sp 더미 구현 모드 , 외환 거래, 거래 전략 시작 youtube 예금은 항상 손실과 교환을 이긴다. 그러나 이것은 신뢰할 수있는 바이너리 옵션으로 가야하는 러시아 거래 신호이다. 국가, 옵션 거래 조건 및 관리 전략에서의 저항 지시자 가장 정확한 외환 전략에서 파일의 외환 역할 호스팅 옵션 위험 예금 저널 긴 나비 아프리카 영성은 repaint되지 않습니다 forex magnates 차세대에 대한 조치 직원 증권 거래소의 사전 하락 폭 표시기 경보와 연관된 증권 거래소 시장 조정은 중개인이 아닙니다 이진 옵션은 거래를 설명하고 선물 교환 금 은색 교환 , 시장 조정 방법이 시작되었습니다 나머지는 돈을 생각하고 있습니다 mt4 au cboe는 귀하가 열 것을 권장합니다 세계에서 가장 정확한 바이너리 옵션 거래 소프트웨어 교환 수수료는 가장 신뢰할 수 있습니다 mt4155sp forex 표시기에 대한 첫 번째 옵션 표시기 관리에서 이진 옵션 표시기, 다중 지표 정확도 f를 구축했습니다. 리 바이너리 옵션 신호를 최고의 trading. Forex 네트워크 그러나 정확한 바...

자동 바이너리 옵션 멤버

Roger Pierce가 작성한 자동 바이너리 신호 검토 시스템입니다. 여기에는 Roger Pierce가 만들고 소유 한 자동 바이너리 신호 서비스 인 Auto Binary Signals에 대한 전체 검토가 있습니다. 그는 초인적 인 바이너리 옵션 거래 소프트웨어를 개발했다고 주장합니다. 이 소프트웨어는 273,000 개 이상의 개인 헤지 펀드가 감독 한 거래에서 30 일 피어스는 49 세의 나이에 바이너리 옵션 백만장자가되었다고 주장합니다. 피어스의 거래 경험은 1982 년 런던 스쿨 오브 이코노믹 스를 졸업 한 후로 거슬러 올라갑니다 , 1987 년 주식 시장의 충돌로 큰 타격을 입기 전에 여러 투자 은행에서 그의 거래 자격을 획득 헤지 펀드에서 소프트웨어를 관리하기 위해 그는 자신의 바이너리 옵션 포트폴리오 인 Roger s를 만드는 데 사용 된 새로운 기술을 개발할 수있었습니다 웹 사이트는 인상적인 은행 계좌의 스크린 샷을 많이 보여 주지만 그의 거래 시스템은 실제로 작동합니다. Roger 시스템으로 거래되는 자산 유형. 자동 이진 신호 서비스가 발행 한 무역 경보는 이진 옵션 시장 통화, 주식, 지수 및 상품으로 거래되는 모든 자산을 포괄합니다. 모든 거래는 Call Put 이진 옵션 계약을 기반으로합니다. 무역이 시작되었을 때보 다 더 높은 가격으로 거래를 끝내고, 거래가 시작될 때보 다 자산이 거래가 더 적게 끝날 것이라고 신호를 보내면 PUT. 기계 조작. 피어싱의 자동화 된 거래 소프트웨어는 위험 보상 안정화 시스템이 시스템은 거래 정확도, 수급 예측 가격 예측 자 및 Call Put 이진 옵션 거래를위한 상표 등록 된 Auto Adaptive Profit Trade 기술에 대한 여러 지표를 배포합니다. 이 시스템은 시스템에 맞게 사용자 정의 조정 된 5 가지 지표를 사용합니다 실제와 가짜 추세를 인식하고 구분합니다. 시스템의 시스템은 2 단계 필터 방식을 사용합니다. 모든 지표는 시스템 매개 변수에 따라 정렬해야합니다 그런 다음 지표에서 생성...